Aniołki to Twoi przewodnicy, którzy ochraniają cię miłością i światłem

Aniołowie bardzo chętnie zostawiają nam znaki obecności, ponieważ wiedzą, że często musimy mieć namacalne dowody, które pomogą wzmocnić naszą wiarę w nie. Różne rodzaje znaków pozostawionych przez aniołów mogą nam pomóc posłuchać informacji, spostrzeżeń i wskazówek, które zawsze będą dla naszego największego dobra.

Cześć Jestem nowy w tym, ale po prostu pomyślałem, że podzielę się !! Miałem wiele dziwnych wydarzeń. Głównym, który zawsze pozostanie ze mną: kiedy moja mała dziewczynka była mała, mieszkam z rodzicami, więc moja dziewczyna i ja dzieliliśmy pokój. Każdej nocy, gdy położyłem ją na spoczynek, mogłem zobaczyć mój nan, który przeszedł właśnie siedział na krześle, jakby się nią opiekował. Pewnego wieczoru było jak głośny katastrof i kiedy spieszyłem na górę, moje półki zostały przefiltrowane, ale to było cięte, że moja córka zadławiła. Na szczęście jest w porządku i teraz piękna nastolatka. Nikt nigdy mnie nie przekona o czymkolwiek innym, niż ta, którą chroniła ta noc i zawsze wierzę. Miałem też wiele innych chwil, w których mówiłem ludziom, że byli w ciąży i co mieli, ale naprawdę myślałem, że musiałem to powiedzieć. Niektórzy mówią.

Jest to zupełnie inny rodzaj incydentu anioła, ale z podobną wiadomością i nie mniej potężną. W maju 1995 roku otrzymałem ten najbardziej elektryzujący raport od przyjaciela, który od kilku lat jest misjonarzem Chin. Aby go chronić i jego kontakty w Chinach, nie muszę ujawniać jego imienia. Ale aby lepiej zrozumieć jego wiarygodność, pozwól mi wyjaśnić, że go znam od wielu lat. Jest absolwentem prestiżowego seminarium teologicznego i jest byłym pastorem. Mój przyjaciel jest inteligentnym i zrównoważonym sługą Boga. Nie daje się sensacji. Poniżej znajduje się podsumowanie jego ostatniego raportu.

Ewangelia w dzisiejszej modzie niesie ze sobą fałszywą nadzieję na grzeszników. Obiecuje im, że mogą mieć życie wieczne, ale nadal żyją w buncie przeciw Bogu. Rzeczywiście, zachęca ludzi do żądania Jezusa jako Zbawiciela, ale odłożyć na później późniejsze zobowiązanie do posłuszeństwa mu jako Pana? 1 Obiecuje zbawienie z piekła roli, ale niekoniecznie z wolności od nieprawości. Zapewnia to fałszywe bezpieczeństwo osobom, które lubią grzechy ciała i odwracają drogę świętości. Przez oddzielenie wiary od wierności, 2 naucza, że ​​intelektualny zgoda jest tak samo ważna, jak szczere posłuszeństwo prawdzie.

Jednym ze sposobów jest po prostu uwzględnienie każdego numeru i jego indywidualnych wibracji, a następnie połączenie ich ze względu na ich spójne znaczenie. Tak więc, przy przykładzie 317, numer 3 oznacza, że ​​Twoi aniołowie są kochający i prowadzący, 1 oznacza utrzymanie pozytywnych myśli, a 7 oznacza, że ​​Boska fortuna jest w drodze. W tych chwilach, gdy pojawia się 317, Twoi aniołowie mówią: Jesteśmy tu, a ty jesteś kochany. Trzymaj brodę, bo twoje marzenia się spełnią ". Wiedzą, że jest to wiadomość, którą musisz usłyszeć w tej chwili, aby nadal dążyć do swojego Najwyższego Dobra.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odczytywanie aniołów

Trzy Anioły Objawienia