Odczytywanie aniołów


Jeśli kontaktujesz się z aniołem stróża przez modlitwę lub medytację przed snem, tuż przed zaśnięciem, twój anioł stróż może wysyłać Ci wiadomości przez swoje sny. Jesteś bardziej otwarty na anielskie przesłania podczas snu niż kiedy jesteś pod czujnym, dla kilku różnych Przyczyny.

Urodziłem się w dniu 13. i to się dzieje od wielu lat. Nie sądzę, że to z powodu faktu, że w tej chwili 13 wydaje się popularnym numerem, ponieważ gdy widzę sportowy numer z numerowanymi koszulkami, numer 13 zawsze pojawia się i mają losowe liczby (GO FIGURE). Jasne w sprawie i dziękuję za wysłanie go.

Zdałem sobie sprawę z regresji życia w przeszłości, wracając z raka tarczycy. Zdecydowałem się nauczyć wszystkiego o życiu i śmierci, a podczas moich badań odkryłem książkę Brian'a Weiss'a "Wiele Żydów Wielu Mistrzów". Od tej chwili postanowiłem ponownie odkryć i przebudzić się na wszystko, co pamiętam wspomnieniami z przeszłości. Nie tylko doświadczyłem emocjonalnego i fizycznego uzdrowienia, ale przypomniałem sobie wiele moich prezentów, takich jak umiejętności i talenty z innych żywotów.

Miłość ma potęgę, którą wiemy aniołowie, i która zaczyna się również wzbudzać w Twoim sferze. W istocie moc miłości pomoże ci manifestować i tworzyć to, co chcesz. Miłość jest paliwem dla twojej zdolności do tworzenia w twojej rzeczywistości. Zrozum, że ta miłość zaczyna się od ciebie. Jeśli szukasz miłości poza siebie, nie szukaj już nawet w najbardziej romantycznym sensie, miłość musi najpierw zostać znaleziona.

Jest to potężna reprezentacja kundalini - spiralnej energii życiowej wewnątrz nas. Ta energia mówi się, że siedzieć wszyscy zwiniętymi jak wąż w naszej sacrum aż do czasu, kiedy nadejdzie ruch (Przebudzenie). Kiedy to nastąpi, męskie i kobiece energie łączą się w jedną całość z sercem (znowu przekłada się to na ideę 11. Majowie przewidywali powstanie naszej energii i świadomości na życie. Nasze indywidualne oświecenie wymaga od nas zajęcia. Czy nasze kobiece ciało poczuwa się głęboko w środku? W tym roku symbolizuje wzrost kobiecości - więc chciałem wspomnieć o tym, abyś myślał o własnym narodzeniu się kundalini!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trzy Anioły Objawienia

Aniołki to Twoi przewodnicy, którzy ochraniają cię miłością i światłem